Klik hier om in te loggen |
Elke school heeft één of meerder ICC’ers. Dit zijn de zogenaamde Interne Cultuurcoördinatoren; de kartrekkers van kunst- en cultuurbeleid binnen hun eigen school.
Om kunst- en cultuurprojecten op de scholen efficiënter, minder kwetsbaar en inhoudelijk sterker op te zetten is, naast het Kunst op Schoolprogramma (‘van de instellingen voor de scholen’), gekozen voor gezamenlijke ICC wijkprojecten (‘van de scholen voor de scholen’)... > Lees meer
Groep 1 - 2: En actie!, nieuwe media |
Groep 3 - 4: En actie!, nieuwe media |
Groep 5 - 6: Fake news, nieuwe media |
Groep 7 - 8: Fake news, nieuwe media |
Groep 1 - 2: Plons , theater |
Groep 3 - 4: De magische onderwaterwereld, beeldende kunst |
Groep 5 - 6: Ritme van de zee , dans |
Groep 7 - 8: Hengel ‘eau aan zee, beeldende kunst |
Groep 1 - 2: Daar zit kleur in , beeldende kunst |
Groep 3 - 4: Ik versier mezelf, beeldende kunst |
Groep 5 - 6: Kunst Beweegt, beeldende kunst |
Groep 7 - 8: Ik ontdek kunst, beeldende kunst |
Groep VSO 1 - 2: ART of Europe , beeldende kunst |
Groep VSO 3 - 4: Fly High Europe , theater |
Groep VSO 5 - 6 - 7: Muzikale koffers , muziek |